onsdag 15. februar 2012

Tine k sitt vakre hjem,

igjen i ny inspirasjon. Hennes hus er bare så fint, og jeg kunne lett flyttet rett inn! 
Elsker kombinasjonen av klassisk gammelt og nytt, og masse fint fra Tine K Home
kolleksjonen som jeg for noen uker siden var i Odense og kjøpte inn til interiøravdelingen.
Gleder meg virkelig å få det på plass!! Kunne lett tatt inn hele kolleksjonen, men
prøvde å begrense meg litt...
Så mens jeg venter på å få varene i butikk , så er det bare å nyte disse vakre og inspirerende bildene:-)








2 kommentarer:

  1. Gleder meg til du får kolleksjonen hennes i butikken! :) Og tror kanskje du må en tur til Odense igjen snart, må jo rekke det før jeg flytter :)

    SvarSlett
  2. Jepp, eller så kan vi jo gjøre det til en årlig tradisjon og besøke "gamle trakter";-)
    Holder på å male alle hyller før jeg pakker opp varene som kom om fredagen, gleder meg veldig til å få alt på plass. Tror det blir bra når jeg er ferdig!
    Klem

    SvarSlett